Vă anunţ că…

by

Am observat în statisticile blog-ului https://veniaminilie.wordpress.com/ că sunt foarte multe persoane care caută (la motoarele de căutare wordpress) calendarul Ortodox pe stil vechi 2010. Aici veţi găsi o formă de calendar Ortodox, în care sunt cuprinse nu numai datele praznicelor, ci şi Evangheliile care se citesc în fiecare zi în Biserica Ortodoxă. După cum am mai specificat acum câteva luni, CALENDARUL ORTODOX PE STIL VECHI 2010 nu va fi publicat pe blog. Cu toate acestea, mă îndoiesc de acest lucru, văzând cât de mulţi sunt cei care caută calendarul acesta. Dacă sunteţi încântaţi de noua variantă a calendarului, de la <această adresă> puteţi să cereţi trimiterea sa prin Email, în format Mircosoft Office Word 2003-2007, în format PDF sau RAR. Noul calendar este chiar o bijuterie şi de foarte multă însemnătate pentru sufletele creştinilor ortodocşi, conţinând nu numai rânduiala praznicelor şi sărbătorilor, duminicilor şi posturilor, ci şi fiecare Sfântă Evanghelie ce se citeşte în fiecare zi în Biserica Ortodoxă.

Email-ul la care puteţi trimite cerea dumneavoastră, este:

pr_hristofor@yahoo.com sau la telefon: 0727820219 (din străinătate formaţi prefixul +4 sau 004).

Autorul calendarului sunt eu (Veniamin Ilie); de aceea aş prefera să mi se respecte acest drept încât să nu fie preluat calendarul şi publicat pe alte blog-uri/site-uri/forumuri, ci numai pentru a fi folosit de fiecare persoană în parte care îl primeşte gratuit. Tocmai de aceea am şi decis la începutul anului să nu fie publicat pe blog, dar văzând numărul mare de persoane interesae, mi-am schimbat părerea şi am hotărât să-l dăruiesc, tuturor celor ce îl cer, în forma în care se află acum.

Bineînţeles, normele de protexie ale documentului sunt făcute încă de la realizarea sa, astfel încât să nu poată fi falsificat. Diferenţele sunt trecute în diferite zile din an, în care s-au adăugat caractere specifice, care nu sunt observate cu uşurinţă de ale persoane. Prin acele caractere se dovedeşte autenticitatea textului. Cât pentru uzul personal, nu am nimic împotrivă, întrucât nu l-am realizat pentru mine, ci pentru dumneavoastră, adică pentru creştinii fideli blog-ului https://veniaminilie.wordpress.com/ care nu accesează pagina numai să citească şi să iscodească, ci şi să înveţe dintre rânduri ceea ce este de folos pentru fiecare suflet creştinesc dornic de Cuvântul Lui Dumnezeu!

semnat de pr. Veniamin Ilie

