Anunţ:

by

Vă anunţ că un individ necunoscut face impresie pe forumul http://www.crestinortodox.ro că ar fi unul şi acelaşi cu persoana mea. Respectivul se semnează „Paradosis”. Pe unul dintre mesajele scrise de el am găsit semnătura unui episcop italian, fapt ce vădeşde că individul care se ascunde în spatele misteriosului forumist anonim nu se ascunde decât cineva din Italia. Vă aduc la cunoştinţă faptul că singura formă de prezenţă publică pe internet, a mea, este acest blog. Nu cred că este necesar să mă deghizez în diverse conduri mincinoase pentru a atrage vizitatori, cum fac alţi români care au pagini ortodoxe pe internet. După cum am văzut zilele trecute, statistica vizitatorilor blog-ului acesta se apropie de 1000000 de vizite din Mai 2009. Vizitatorii nu au fost „pescuiţi”, după cum vă şi daţi seama unii dintre dumnevoastră, ci din simplă simpatie sau antipatie, mulţi dintre români vizitează în fiecare zi acest blog, inclusiv mii de vizitatori din întreaga lume. Aşadar, vă informez că oricine s-ar folosi de numele meu, sau ar da replici favorabile numelui meu, nu are niciun fel de legătură cu Biserica noastră şi nu este „angajat” pentru a face acest lucru. Singurele guri care sunt angajate, sunt presa publică, formalitatea prin care se promovează cu brutalitate opoziţia şi nu se lasă loc de o opinie a poporului. De aceea suntem şi noi indignaţi, dar şi mulţi dintre fidelii noştri.

Mulţumesc pentru înţelegere!

Pr. Veniamin Ilie


