De ce nu am închis blog-ul VeniaminIlie.wordpress.com ?

by

Iubiţi cititori,

De multe ori am avut intenţia de a renunţa la acest blog, pe care-l consideram „istoric” şi nefolositor. Cu toate acestea, opinia dumneavoastră, în cele 754 comentarii şi mesajele private primite, Blog-ul a scăpat ca prin urechile acului de a nu fi închis. Vă mulţumesc pentru solidaritate şi încurajare!

Istoricul blog-ului:

statistica

Blog-ul veniaminilie.wordpress.com apare în 23 Mai 2009 în urma închiderii blog-ului doxispraxis.wordpress.com şi a forumului duhovnicesc.forumer.ro Timpul nu mi-a mai permis de pe atunci să pot administra un forum, fapt pentru care, la cererea câtorva vizitatori pe atunci, am deschis acest blog, ca din când în când să mai postez câte un articol, o informaţie, etc.

În cele din urmă, iată-ne ajunşi în cel de-a 3-lea an de la lansarea Blog-ului. Aici au fost postate diverse articole frumoase, cu conţinut duhovnicesc apreciat de dumneavoastră prin comentarii, e-mail-uri şi mesaje private, ştiri şi noutăţi din viaţa Bisericii Ortodoxe la nivel internaţional, sfaturi folositoare privind lupta cu fenomenul numit „modernism” şi multe alte subiecte pe care dvs. le-aţi citit în număr foarte mare.

Ţinând cont de imposibilitatea mea de a posta des articole şi noutăţi, rezumându-mă în ultima vreme la cel mult 6 articole pe lună, respectiv două articole în unele luni, totuşi, vizitele blog-ului nu numai că au scăzut, sar se menţin constante; fapt pentru care mi-aţi dovedit fără cuvinte multe că citiţi şi recitiţi unele dintre articolele cele mai frumoase, fapt pentru care am amânat de multe ori închiderea blog-ului. Este dreptul dvs. de a avea posibilitatea să citiţi articolele care vă plac şi de aceea nici anul acesta nu va fi închis blog-ul.

Mulţumim celor care ne-au fost alături.

Cu stimă şi respect, Pr. Veniamin

299539_441911005877112_618213660_n


