Scandal nou la Copăceana? Oameni buni, ce se petrece acolo?

by

Apăsați click mai jos pentru a putea citi articolul. Nu este lung, dar am preferat să nu-l las complet pe prima pagină a blog-ului. Este o problemă destul de delicată. Citiți mai întâi sursa, pentru a vă da seama despre ce este vorba!!! E o problemă delicată, nu faceți haz din asta! Trebuie lăsate lucrurile să decurgă CORECT, pentru că este viața unui copil la mijlocul acestei povești! Totuși, să nu pătrundem cu bocancii în viața privată a nimănui.

Apăsați click pe link-ul de mai jos și veți intra în pagina articolului.

Am intrat de urgență să public acest scurt articol, după ce am citit ce s-a întâmplat cu mama Irinei, fiica celor doi. Dau aceste detalii publice, nu pentru că aş cunoaşte detalii recente din viaţa lui Serafim sau a celor de acolo; însă, şi trecutul influenţează prezentul, cât şi viitorul.

Am cunoscut această persoană, Cristina, prin 2011. Venise cu fostul ei stareţ la noi la Brăila. Eu discutam cu dânsul, de-ale noastre, iar ea căuta cu orice preţ să se bage în discuţie, în aşa fel încât făcea un haos din orice! I-am atras atenţia că nu are dreptul să se bage în discuţia unor 2 clerici, pentru că NICI MĂCAR NU PRICEPEA ideea discuţiei.

După câteva luni a fost iar la noi la Brăila, dar cu Serafim. Eu discutam cu el, ca doi foşti prieteni care nu ne mai văzusem de multă vreme, iar ea intervenea inervant la culme cu alte subiecte. De pildă, eu vorbeam cu Serafim despre amintirile când am fost în Ucraina, la hirotonia lui, alte subiecte, iar ea intervenea: „dar, să nu îndrăzniţi să spuneţi că Ilie Lăcătuşu nu e sfânt”. Deci, înţelegeţi ce vreau să spun… Femeia are un comportament destul de ciudat şi tare mă tem că încredinţarea copilului în mâinile ei, poate atrage consecinţe grave. Mai mult, ea nu are un domiciliu stabil şi nici o stare psihică foarte bună!!!

ATENŢIE! Nu caut să iau apărarea lui Serafim, pentru că el a căutat să facă mereu ce a vrut, nu a zis niciodată IARTĂ-MĂ, deşi tot ce a făcut a ieşit exact contra. Părerile mele pe acolo erau ca şi idei vrednice de ignorat… Poate acum îşi dă seama ce nu-i bine. Vreau să spun următoarele: Serafim are nişte părinţi deosebiţi, o mamă cu un suflet foarte mare, nu ai ce spune despre dânsa; de asemenea, tatăl lui, nea Gică este un om deosebit, muncitor, sora lui are foarte multe studii, deci este o persoană cultă, iar fratele său se ocupă de ceea ce este mai greu, se zbate ca toţi să poată să trăiască decent şi să aducă bănuţi în casă. Toţi sunt demni de apreciat în familia lor, în stilul lor de viaţă. Din păcate, răul nu de ei a fost făcut, ci de faptul că Serafim nu a vrut să asculte părerea nimănui. De fiecare dată când am încercat să îi spun ceva, el era mai presus, după ceva timp vedea că nu are dreptate sau că a greşit, nu căuta să recunoască. Îmi pare rău pentru el. DEŞI EL ESTE CU TOTUL ALTFEL, COPILAŞUL TREBUIE, TREBUIE, TREBUIE, SĂ RĂMÂNĂ SĂ FIE CRESCUT DE BUNICII EI, PĂRINŢII LUI SERAFIM, care au o stare familiară destul de bună cât să-şi permită să ofere copilului condiţiile necesare de creştere, cât şi de educaţie!!! NU MAI MERGEŢI SĂ DISCUTAŢI CU SERAFIM!!! ESTE VORBA DE UN COPIL LA MIJLOC!!! Mergeţi şi vorbiţi cu mama acestuia.

SURSA INFORMAȚIILOR O AM DE AICI: http://www.vrn.ro/disputa-pentru-copilul-facut-de-o-maicuta NU ȘTIU EXACT DACĂ AȘA ESTE SAU NU. Dacă e adevărat, am dat un sfat bun, zic eu. Doamne ajută!

Pe această cale îi salut familia şi doresc creştere uşoară fiicei lor Irina. Nu mai am cum să ţin legătura cu el, nu mai avem numerele de telefon, adrese de contact, nici o vorbă schimbată de mai bine de un an jumătate. Aşa că-i salut pe toţi aici, cu stimă şi respect,

Pr. Veniamin


